Selecteer een pagina

3.4 Probleemoplossen

3.4 Probleemoplossen ; Welkom Sorry, je hebt geen toegang tot deze cursus. Probleemoplossend onderzoek “Waarom mogen we geen rekenmachine gebruiken?” Deze veelgestelde vraag is voor mij de trigger om aandacht te schenken aan de betekenis van wiskunde. Het lijkt ook...

3.3 Onderpresteren

3.3 Onderpresteren ; Welkom Sorry, je hebt geen toegang tot deze cursus. Onderpresteren door ongemotiveerde leerlingen Niet elke leerling is gemotiveerd voor school, maar een docent wil wel graag dat iedereen gemotiveerd is. Dat leerlingen voldoende oefenen en niet...

3.2 Wiskundeangst

3.2 Reken/wiskundeangst ; Welkom Sorry, je hebt geen toegang tot deze cursus. Begrijpen waar de pijn zit Telkens wanneer ik mensen ontmoet en mijn beroep ter sprake komt is er minimaal één persoon die ongevraagd komt opbiechten dat hij of zij wiskunde zo moeilijk...

3.1 Rekenonderwijs

3.1 Rekenonderwijs ; Welkom Sorry, je hebt geen toegang tot deze cursus. 3.1 Rekenonderwijs Stel je eens voor dat iemand tegen je zegt dat je niet mag zingen voordat je noten kunt lezen, of dat je niet mag tekenen voordat je de kleuren en hun codes kent. Zou je willen...
Spring naar toolbar